-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Папір офісний та планінг недатований (Код за ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Оголошено тендер
97 989.00
UAH
Номер:
0605952c819e433889ae5cd38b9f054d
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-08-20-000035-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Золочівська сільська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04363538
-
Адреса:
08340, Україна, Київська область, с. Гнідин, вул. Нова, буд. 1
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
Золочівська сільська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04363538
-
Адреса:
08340, Україна, Київська область, с. Гнідин, вул. Нова, буд. 1
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
97 989.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Папір офісний та планінг недатований (Код за ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Примітки:
Золочівська сільська рада має потребу у закупівлі товарів.
Ураховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі.
Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.
Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника.
При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону, які забороняють замовнику ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Серпень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
20.08.2025 00:45
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Планінг недатований
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Папір А3
Кількість
30 пачка
Період постачання
(не задано)
Папір А4, 500арк
Кількість
400 штука
Період постачання
(не задано)
Папір А5, 500арк
Кількість
70 пачка
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяЗолочівська
Сума97 989.00 UAH