• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний

Оголошено тендер

93 523.90 UAH
Номер: fc842e3c468b421c803c21216a35ba4c
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-08-15-008238-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ПОЧАТКОВА ШКОЛА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: ПОЧАТКОВА ШКОЛА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 93 523.90 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Серпень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 15.08.2025 14:07

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір ММ А4 360 80 гр/м2 500 арк уп клас С
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штука
Період постачання до 29.08.2025
Папір ММ А4 360 80 гр/м2 500 арк уп клас В
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штука
Період постачання до 29.08.2025
Папір ММ А4 360 80 гр/м2 500 арк уп клас А
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання до 29.08.2025
Папір Xerox А4 500 арк/уп
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 250 штука
Період постачання до 29.08.2025
Папір Xerox А3 500 арк/уп
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 29.08.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:1021 - Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету
Адміністративно-територіальна класифікаціяБровари
Сума93 523.90 UAH