-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК:021-2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 – 30199000-0 – Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби (папір офісний А4); ДК:021-2015 – 30192125-3 – Маркери (маркери); ДК 021:2015 – 30197310-2 – Канцелярські ножі (ножі канцелярські); ДК:021:2015:30197220-4 - Канцелярські скріпки (скріпки); ДК:021:2015:30194200-7 - Точкові стікери, малярна стрічка та креслярська плівка (стрічка клейка)
Оголошено тендер
5 921.40
UAH
Номер:
e01f43cbbd164b6794d05fa6a947a4d4
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-08-15-006884-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Комунальне некомерційне підприємство "Спортивно-оздоровчий комплекс "Олімп" Південнівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
44805065
-
Адреса:
65481, Україна, Одеська область, Одеський р-н, місто Південне, пл.Перемоги, будинок 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Спортивно-оздоровчий комплекс "Олімп" Південнівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
44805065
-
Адреса:
65481, Україна, Одеська область, Одеський р-н, місто Південне, пл.Перемоги, будинок 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
5 921.40 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
ДК:021-2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 – 30199000-0 – Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби (папір офісний А4); ДК:021-2015 – 30192125-3 – Маркери (маркери); ДК 021:2015 – 30197310-2 – Канцелярські ножі (ножі канцелярські); ДК:021:2015:30197220-4 - Канцелярські скріпки (скріпки); ДК:021:2015:30194200-7 - Точкові стікери, малярна стрічка та креслярська плівка (стрічка клейка)
Примітки:
закупівля за власні кошти
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Серпень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування:
15.08.2025 13:08
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4 Smart Line UNIVERSAL, 500 арк.
Кількість
25 пачка
Період постачання
(не задано)
Маркер Highlighter 2537-A, 1-5 мм клиноп. жовтий
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Маркер текстовий трикутний OPTIMA 2-3 мм, зелений
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Маркер Highlighter 2537-A, 1-5 мм клиноп. пастель бірюзовий
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Маркер Highlighter 2537-A, 1-5 мм клиноп. пастель лавандовий
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Маркер Highlighter 2537-A, 1-5 мм клиноп. пастель м'ятний
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Маркер Highlighter 2537-A, 1-5 мм клиноп. помаранчевий
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Маркер Highlighter 2537-A, 1-5 мм клиноп. рожевий
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Маркер перманентний SCHNEIDER MAXX 160 1-3 мм, чорний
Кількість
10 штука
Період постачання
(не задано)
Скріпка канц. кругла 25 мм Economix (100 шт.)
Кількість
10 штука
Період постачання
(не задано)
Скріпка канцелярська 50 мм Economix сталь (100 шт.)
Кількість
10 штука
Період постачання
(не задано)
Стрічка клейка канцелярська 18 мм x 30 м Economix, прозора
Кількість
10 штука
Період постачання
(не задано)
Стрічка клейка пакувальна 48 мм * 150 ярд прозр
Кількість
10 рулон
Період постачання
(не задано)
Ніж канцелярський середній, мет. направяючі 9 мм Axent
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Ніж канцелярський великий 18 мм Axent
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума5 921.40 UAH