• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцтовари

Оголошено тендер

3 850.00 UAH
Номер: 7c7135e1d62e40bebacd83b393389b87
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-08-13-005403-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ВІДДІЛ АРХІТЕКТУРИ, МІСТОБУДУВАННЯ, ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ СТУДЕНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: ВІДДІЛ АРХІТЕКТУРИ, МІСТОБУДУВАННЯ, ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ СТУДЕНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 3 850.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцтовари
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Серпень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 13.08.2025 11:45

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
набір текстмаркерів "Buromax"
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання (не задано)
ніж канцелярський
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання (не задано)
папір офісний А4 "Crystal Pro 80"
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 25 пачка
Період постачання (не задано)
олівець гріфельний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 7 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяСтуденянська
Сума3 850.00 UAH