• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір канцелярський

Оголошено тендер

1 000.00 UAH
Номер: 55701ec9b56349e2b2da034e380f53c3
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-08-11-001627-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ фінанасів, бухгалтерського обліку та звітності Буджацької селищної ради
Замовник: Відділ фінанасів, бухгалтерського обліку та звітності Буджацької селищної ради
Очікувана вартість: 1 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір канцелярський
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Серпень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2000 Поточні видатки
КЕКВ: 2200 Використання товарів і послуг
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 11.08.2025 09:49

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір канцелярський
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяБуджак
Сума1 000.00 UAH