• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярське приладдя різне

Оголошено тендер

1 723.10 UAH
Номер: 14024854d2a6458485015d83d0596643
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-08-05-006820-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління соціального захисту та охорони здоров’я Джулинської сільської ради
Замовник: Управління соціального захисту та охорони здоров’я Джулинської сільської ради
Очікувана вартість: 1 723.10 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярське приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Серпень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 05.08.2025 12:41

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Канцелярське приладдя різне
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 55 штука
Період постачання до 31.08.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяДжулинка
Сума1 723.10 UAH