• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярське приладдя, папір офісний А4 (код ДК 021:2015 (CPV) : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Оголошено тендер

1 307.70 UAH
Номер: 1aca92e2e61942259af2d04ab9fe29a9
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-08-05-000940-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 1 307.70 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярське приладдя, папір офісний А4 (код ДК 021:2015 (CPV) : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Серпень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 05.08.2025 09:11

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
ОписДержавний бюджет, згідно розпорядження голови районної державної адміністрації, начальника районної військової адміністрації № 48 від 31.03.2025
Код класифікації видатківКПК-2025:7751010 - Здійснення виконавчої влади у Донецькій області
Сума1 307.70 UAH