• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання товару, а саме: папір офісний 500 аркушів, відповідно до ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

2 000.00 UAH
Номер: c9e751d1c4244169b0c97448d307f08e
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-08-05-000877-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лозівської міської ради
Замовник: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лозівської міської ради
Очікувана вартість: 2 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Придбання товару, а саме: папір офісний 500 аркушів, відповідно до ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Серпень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 05.08.2025 09:08

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний 500 арк.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 31.08.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:3104 - Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю
Адміністративно-територіальна класифікаціяЛозова
Сума2 000.00 UAH