-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4)
Оголошено тендер
98 790.00
UAH
Номер:
7aa910087582407e919f7c202e2f0de6
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-07-30-001569-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Житомирський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки
×
-
Код ЄДРПОУ:
07873079
-
Адреса:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, 1810100000
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Замовник:
Житомирський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки
×
-
Код ЄДРПОУ:
07873079
-
Адреса:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, 1810100000
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Очікувана вартість:
98 790.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4)
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Липень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
30.07.2025 09:47
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Враховуючи вимоги Законів України «Про публічні закупівлі» та «Про оборонні закупівлі», Положення про уповноважену особу від 14.11.2024 р., наказу №637 від 14.11.2024 р. 1. Про виявлення механічної помилки, допущеної під час звітування закупівлі за предметом закупівлі. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон), Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), та іншими нормативно-правовими актами, які регулюють сферу публічних закупівель, не визначено порядку або механізму виправлення механічних помилок, допущених замовником, але такі дії не заборонено. Виходячи зі змісту статті 11 Закону, а також відповідно до Положення про уповноважену особу після оприлюднення відповідної інформації уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення технічних (механічних) помилок, яке вона повинна оформити відповідним протоколом. 07.08.2025 року під час оприлюднення звіту про договір в електронній системі закупівель, унікальний номер, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-08-07-001640-a, була допущена механічна помилка в частині зазначення суми запланованої закупівлі. А саме: в електронному полі «Остаточна пропозиція» зазначено «987900,00» замість потрібної «98790,00». Цей протокол створено з метою виправлення механічної помилки. Вирішила: 1. З огляду на відсутність інших функціональних можливостей щодо редагування інформації про закупівлю, окрім функції «Повідомлення про внесення змін до планування закупівлі», оприлюднити цей протокол як інформацію про виправлення механічної помилки в розділі «Остаточна пропозиція». Уповноважена особа Дар’я ТУРЧУК
-
Дата публікації:
07.08.2025 10:49
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:2101020 - Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни
Сума98 790.00 UAH