• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

ЄЗС ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)

Оголошено тендер

78 000.00 UAH
Номер: 82738ba05d0b470188d512c64b0af929
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-07-29-003078-a
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Очікувана вартість: 78 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ЄЗС ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Липень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 29.07.2025 10:45

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
ОписВласні кошти. Кошти НСЗУ.
Сума78 000.00 UAH