• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

4 591.00 UAH
Номер: 612328607169463a89dc6b82a744f542
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-07-28-009335-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління соціального захисту населення Бердичівської районної державної адміністрації Житомирської області
Замовник: Управління соціального захисту населення Бердичівської районної державної адміністрації Житомирської області
Очікувана вартість: 4 591.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Липень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 28.07.2025 15:06

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір для друку А4/80-500
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 22 пачка
Період постачання до 31.12.2025
ручка масляна
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання до 31.12.2025
коректор/стрічка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 штука
Період постачання до 31.12.2025
коректор/ручка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2025
клей ПВА 100/доз
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2025
клей сухий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:7761010 - Здійснення виконавчої влади у Житомирській області
Сума4 591.00 UAH