-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Підвіконня, склопакети, двері (ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби)
Оголошено тендер
122 596.17
UAH
Номер:
ce9c617752574861bcfea5d3fd5c6187
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-07-24-012392-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
05519480
-
Адреса:
40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Сумської артбригади, буд.13
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
05519480
-
Адреса:
40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Сумської артбригади, буд.13
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
122 596.17 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Підвіконня, склопакети, двері (ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби)
Примітки:
Протокол № 514 від 24.07.2025 року Підвіконня, склопакети, двері (ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби)
Враховуючи переповнення ліжкового фонду закладу, для захисту від зовнішніх впливів, для забезпечення комфортного перебування в медичному закладі як пацієнтів, так і медичних працівників, забезпечення оптимальних умов мікроклімату в приміщеннях лікарні, дотримання вимог санітарно-епідеміологічного режиму, на виконання листа Управління охорони здоров’я Сумської міської ради від 22.07.2025 №24.01-06/191, з метою проведення невідкладних заходів для забезпечення функціонування лікувального закладу після атаки російської федерації по території міста Суми, існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин.
Товар за своїми якісними, характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Липень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
44220000-8 Столярні вироби
Дата опублікування:
24.07.2025 16:27
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Підвіконня 450 мм
Кількість
4.4 погонний метр
Період постачання
(не задано)
Склопакет 24мм 4х16х4і енерго
Кількість
5.45 метр квадратний
Період постачання
(не задано)
Склопакет 32мм( 4х10х4х10х4і) енерго
Кількість
3.58 метр квадратний
Період постачання
(не задано)
Склопакет 40 мм ( 4х14х4х14х4і) енерго
Кількість
3.24 метр квадратний
Період постачання
(не задано)
Двері ПВХ Вхідні 2 х створчасті (1540х2520)
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Двері ПВХ Вхідні 2 х створчасті (1580х2485)
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Двері ПВХ Вхідні одно створчасті (1020х2060)
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
Опискошти НСЗУ
Сума122 596.17 UAH