• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір канцелярський

Оголошено тендер

400.00 UAH
Номер: 8571d32bed02414e844fc76fa17e43ae
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-07-22-006509-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ фінанасів, бухгалтерського обліку та звітності Буджацької селищної ради
Замовник: Відділ фінанасів, бухгалтерського обліку та звітності Буджацької селищної ради
Очікувана вартість: 400.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір канцелярський
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Липень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2000 Поточні видатки
КЕКВ: 2200 Використання товарів і послуг
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 22.07.2025 12:35

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір канцелярський
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 пачка
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяБуджак
Сума400.00 UAH