• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

9 291.68 UAH
Номер: 5e25e6f788d6495abf2eb56a4aa17b15
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-07-15-012266-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління охорони здоров'я Луцької міської ради
Замовник: Управління охорони здоров'я Луцької міської ради
Очікувана вартість: 9 291.68 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Липень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 15.07.2025 16:20

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папір для офісної техніки Maestro
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 42 пачка
Період постачання до 18.07.2025
папір для офісної техніки А4/80G 360 EXCELLENT
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 18.07.2025
папір для офісної техніки POLGET A4 (щільність 80 г/м2)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 18.07.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:2151 - Забезпечення діяльності інших закладів у сфері охорони здоров’я
Адміністративно-територіальна класифікаціяЛуцьк
Сума4 691.68 UAH
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяЛуцьк
Сума4 600.00 UAH