• Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
  • КЕП

Канцелярські товари (папір)

Оголошено тендер

87 000.00 UAH
Номер: a6a3eb9e9707435a81fcfee7a43efdb9
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-07-15-010020-a
Тип процедури: Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 87 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари (папір)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Липень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 15.07.2025 15:07

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 500 пачка
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписПоставлений Товар оплачується Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дня його прийняття у власність та підписання видаткової накладної (накладної).
Код класифікації видатківTPKVKMB:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяДніпро
Сума87 000.00 UAH