-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
-
Prozorro Market
Діркопробивачі з лінійкою, 60 листів (30197330-8- Діроколи) Діркопробивачі з лінійкою, 30 листів (30197330-8- Діроколи) Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий (30192000-1-Офісне приладдя) код за ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Оголошено тендер
1 600.00
UAH
Номер:
8efc7884dbeb4aa08ea94e2ac3995c24
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-07-14-013553-a
Тип процедури:
Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01983134
-
Адреса:
45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01983134
-
Адреса:
45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
1 600.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Діркопробивачі з лінійкою, 60 листів (30197330-8- Діроколи) Діркопробивачі з лінійкою, 30 листів (30197330-8- Діроколи) Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий (30192000-1-Офісне приладдя) код за ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Примітки:
Відповідно до п.п. 1, 3 Загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. (річна потреба в товарі за кодом 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне планується більша ніж 100 тис.грн.) У запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу. Запит пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. Договір між замовником та переможцем відбору укладається відповідно до вимог законодавства. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу.Строк поставки (передачі) товарів становить 3 (три) календарних дні з дня замовлення. Місце поставки (передачі) товарів: вул. Теремнівська,100 с. Липини, Луцький район, Волинська область, 45601. Місцезнаходження замовника: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100, категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Очікувану вартість закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 р. № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" використовуючи ціни з загальнодоступних джерел, в т.ч. цінову пропозицію учасника ринку.
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Липень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування:
14.07.2025 17:35
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума1 600.00 UAH