• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Меблі та фурнітура для робочих місць: стілець офісний

Оголошено тендер

4 345.00 UAH
Номер: 05190e5d0c2c48f98ada4aad67b04176
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-07-08-000863-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Виконавчий комітет Прилуцької міської ради
Замовник: Виконавчий комітет Прилуцької міської ради
Очікувана вартість: 4 345.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Меблі та фурнітура для робочих місць: стілець офісний
Примітки: Місцезнаходження замовника: 17500, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Незалежності, 82. Категорія замовника:органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об'єднання територіальних громад.
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Липень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 08.07.2025 09:15

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Стілець офісний ULTRA-ZT-13
Код ДК 021:2015: 39112000-0 Стільці
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяЧернігівська
Сума4 345.00 UAH