• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Файли А4, біндери, папір А4

Оголошено тендер

1 904.00 UAH
Номер: 7faac90d355446789de497fe5b0aeff0
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-07-07-009655-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ГУМЕНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ГУМЕНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 1 904.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Файли А4, біндери, папір А4
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Липень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 07.07.2025 14:46

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
файли
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штука
Період постачання (не задано)
біндери 41 мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 24 штука
Період постачання (не задано)
біндери 51 мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 штука
Період постачання (не задано)
папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума1 904.00 UAH