-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя ( журнал групи продовженого дня, журнал планування та обліку роботи гуртка, книга пустографка, журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці, журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці, журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці, журнал інклюзивного навчання, журнал обліку вихідних документів, журнал обліку вхідних документів, журнал обліку відходів, журнал бракеражу готової продукції, журнал бракеражу сирої продукції, журнал обліку виконання норм харчування, особова справа учня, грамота, журнал реєстрації заяв і скарг громадян, журнал обліку трудових книжок і вкладешів до них, книга реєстрації наказів ( тверда політурка ))
Оголошено тендер
9 651.00
UAH
Номер:
8f303b6dfdae44e789782b83eb90b0a2
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-07-07-004257-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
БЕРЕЖАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМЕНІ БОГДАНА ЛЕПКОГО ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04590895
-
Адреса:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Руська, будинок 13
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
БЕРЕЖАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМЕНІ БОГДАНА ЛЕПКОГО ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04590895
-
Адреса:
47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Руська, будинок 13
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
9 651.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя ( журнал групи продовженого дня, журнал планування та обліку роботи гуртка, книга пустографка, журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці, журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці, журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці, журнал інклюзивного навчання, журнал обліку вихідних документів, журнал обліку вхідних документів, журнал обліку відходів, журнал бракеражу готової продукції, журнал бракеражу сирої продукції, журнал обліку виконання норм харчування, особова справа учня, грамота, журнал реєстрації заяв і скарг громадян, журнал обліку трудових книжок і вкладешів до них, книга реєстрації наказів ( тверда політурка ))
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Липень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
07.07.2025 11:22
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
журнал групи продовженого дня
Кількість
22 штука
Період постачання
(не задано)
журнал планування та обліку роботи гуртка
Кількість
8 штука
Період постачання
(не задано)
книга пустографка
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
журнал інклюзивного навчання
Кількість
11 штука
Період постачання
(не задано)
журнал обліку вихідних документів
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
журнал обліку вхідних документів
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
журнал обліку відходів
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
журнал бракеражу готової продукції
Кількість
14 штука
Період постачання
(не задано)
журнал бракеражу сирої продукції
Кількість
4 штука
Період постачання
(не задано)
журнал обліку виконання норм харчування
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
особова справа учня
Кількість
100 штука
Період постачання
(не задано)
грамота
Кількість
200 штука
Період постачання
(не задано)
журнал реєстрації заяв і скарг громадян
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
журнал обліку трудових книжок і вкладешів до них
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
книга реєстрації наказів ( тверда політурка )
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписКПКВК 0611023 Надання загальної середньої освіти спеціалізованими закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету
Код класифікації видатківTPKVKMB:1023 - Надання загальної середньої освіти спеціалізованими закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету
Адміністративно-територіальна класифікаціяБережани
Сума9 651.00 UAH