• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

папір офісний

Оголошено тендер

12 994.00 UAH
Номер: 8ecef36f2c4545048c7d32a666ae9150
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-07-02-003679-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління праці та соціального захисту населення Хмільницької міської ради
Замовник: Управління праці та соціального захисту населення Хмільницької міської ради
Очікувана вартість: 12 994.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: папір офісний
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Липень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 02.07.2025 10:44
Історія обґрунтування:

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 89 пачка
Період постачання до 31.07.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяХмільник
Сума12 994.00 UAH