-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015: 79810000-5 Друкарські послуги. Друк бланків, дипломів, свідоцтв, карток для здобувачів освіти Центру позашкільної освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області.
Оголошено тендер
5 000.00
UAH
Номер:
1d00d63ca2954051af3ee48454e922e9
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-06-30-008945-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
05406623
-
Адреса:
68001, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ХАНТАДЗЕ, будинок 8 А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
05406623
-
Контактна особа:
Флуєрар Катерина Олегівна +380638925311 9miskvo9@ukr.net
-
Адреса:
68001, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ХАНТАДЗЕ, будинок 8 А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
5 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
ДК 021:2015: 79810000-5
Друкарські послуги. Друк бланків, дипломів, свідоцтв, карток для здобувачів освіти Центру позашкільної освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області.
Примітки:
Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі". Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - закупівля без використання електронної системи .Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».( зі змінами).
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Червень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
79810000-5 Друкарські послуги
КЕКВ:
2240 Оплата послуг (крім комунальних)
Дата опублікування:
30.06.2025 15:06
Дата модифікації:
30.06.2025 15:06
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Друк Бланків, формату А4, 210 × 297 мм
Кількість
500 штука
Період постачання
до 31.07.2025
Друк Свідоцтв формату А4
210 × 297 мм
Кількість
450 штука
Період постачання
до 31.07.2025
Друк Дипломів, формату А4
210 × 297 мм
Кількість
500 штука
Період постачання
до 31.07.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписФ-0
Код класифікації видатківTPKVKMB:1070 - Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми
Адміністративно-територіальна класифікаціяЧорноморська
Сума5 000.00 UAH