• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

Папір офісний, форматний згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

47 368.80 UAH
Номер: b153784c078b4938850cdeedb6dce244
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-06-13-008400-a
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: 12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Замовник: 12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 47 368.80 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний, форматний згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Червень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 13.06.2025 13:10

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:1006280 - Забезпечення діяльності органів та підрозділів цивільного захисту, підготовка кадрів Державною службою України з надзвичайних ситуацій
Сума47 368.80 UAH