-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку формат А-4 та інше канцелярське приладдя)
Оголошено тендер
351 022.96
UAH
Номер:
4249f4f3a27343a4b36efc9dfb807fff
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-06-11-011803-a
Тип процедури:
Відкриті торги з особливостями
Закупівельник:
Виконавчий комітет Мукачівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04053743
-
Адреса:
89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, ПЛОЩА ДУХНОВИЧА, будинок 2
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
Виконавчий комітет Мукачівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04053743
-
Адреса:
89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, ПЛОЩА ДУХНОВИЧА, будинок 2
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
351 022.96 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку формат А-4 та інше канцелярське приладдя)
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Червень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
11.06.2025 14:52
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Згідно службового листа керуючого справами виконавчого комітету Мукачівської міської ради №6902/01-39/46-25 від 13.05.2025, з метою забезпечення виконавчих органів Мукачівської міської ради папером для друку формату А-4 та іншим канцелярським приладдям для належного виконання покладених функціональних обов`язків (службові листи заступника начальника служби у справах дітей Мукачівської міської ради №363 від 27.02.2025, начальника архівного відділу Мукачівської міської ради, начальника юридичного відділу Мукачівської міської ради №6565/01-32/46-25 від 06.05.2025, начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» Мукачівської міської ради, начальника відділу з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної та оборонної роботи Мукачівської міської ради від 28.02.2025 №б/н, начальника відділу контролю та організаційного забезпечення діяльності виконавчого комітету та міської ради, начальника служби персоналу Мукачівської міської ради №2471/5/01-39/46-25 від 17.03.2025, начальника відділу інформатизації та зв`язків з громадськістю Мукачівської міської ради, начальника відділу економіки Мукачівської міської ради №2471/4/01-39/46-25 від 28.02.2025, керівника секретаріату ради №2471/2/01-39/46-25 від 21.02.2025, начальника управління муніципальної інспекції Мукачівської міської ради №592/01-39/46-25 від 15.01.2025, в.о. начальника сектору з питань запобігання та виявлення корупції апарату міської ради та її виконавчого комітету №3/0/171-25 від 21.02.2025, начальника відділу інформаційних технологій та цифровізації Мукачівської міської ради №2471/3/01-39/46-25 від 26.02.2025, начальника відділу ведення Державного реєстру виборців Мукачівської міської ради №2471/1/01-39/46-25 від 21.02.2025, в.о. начальника відділу з питань міжнародного співробітництва та регіонального розвитку Мукачівської міської ради, начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності Мукачівської міської ради), виникла необхідність у закупівлі паперу для друку формату А-4 та іншого канцелярського приладдя очікуваною вартістю 351 022.96 грн
-
Дата публікації:
11.06.2025 14:54
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:0180 - Інша діяльність у сфері державного управління
Адміністративно-територіальна класифікаціяМукачево
Сума16 051.40 UAH
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяМукачево
Сума334 971.56 UAH