-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
офісне устаткування та приладдярізне(папір А4, файли,скріпки, біндер ,папка реєстратор,клейка стрічка)
Оголошено тендер
7 080.30
UAH
Номер:
11fd72975cd74510bef351f12b0a48c9
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-06-05-013703-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ САГУНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04408815
-
Адреса:
19644, Україна, Черкаська область, Черкаський р-н село Сагунівка, ВУЛИЦЯ ЛЕСІ УКРАЇНКИ будинок 77/4
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ САГУНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04408815
-
Адреса:
19644, Україна, Черкаська область, Черкаський р-н село Сагунівка, ВУЛИЦЯ ЛЕСІ УКРАЇНКИ будинок 77/4
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
7 080.30 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
офісне устаткування та приладдярізне(папір А4, файли,скріпки, біндер ,папка реєстратор,клейка стрічка)
Примітки:
Місцезнаходження замовника - 19644, Черкаська обл., Черкаський район, село Сагунівка, ВУЛИЦЯ ЛЕСІ УКРАЇНКИ, будинок 77/4. Категорія замовника - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад: є органом місцевого самоврядування. Вид закупівлі – без застосування електронної системи - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) не перевищує 100 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Код та номенклатурна позиція предмету закупівлі 30197630-1 Папір для друку,30197220-4 Канцелярські скріпки, 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя,30199500-5 Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Червень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
05.06.2025 15:43
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
папір А4 80 Ekon Copy клас С
Кількість
40 штука
Період постачання
(не задано)
скріпки 28мм(100 шт)
Кількість
10 штука
Період постачання
(не задано)
біндер 32мм (12шт)
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
біндер чорний 51 мм (12шт) в упаковці
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
папка реєстратор односторонній
Кількість
6 штука
Період постачання
(не задано)
клейка стрічка пак.48 мм х90х45мкм прозора
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:0160 - Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Адміністративно-територіальна класифікаціяСагунівська
Сума7 080.30 UAH