• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

3 900.00 UAH
Номер: 7f4c6f96acfd4e869628a3ef11f5e6fb
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-06-02-005370-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради
Замовник: Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради
Очікувана вартість: 3 900.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Примітки: Закупівля за додатково виділені кошти (рішення сесії Малинської міської ради від 25.04.2025 №1441)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Червень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 02.06.2025 11:37

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний Maestro, A4, 80 г/м, 96% біл.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачка
Період постачання до 30.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:1021 - Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету
Адміністративно-територіальна класифікаціяМалин
Сума3 900.00 UAH