• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування різне

Оголошено тендер

5 355.00 UAH
Номер: d4f77dc27b174c9ba38ae7c2a1a5cf20
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-06-02-002339-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 8" Харківської міської ради
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 8" Харківської міської ради
Очікувана вартість: 5 355.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування різне
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Червень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 02.06.2025 10:07

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
книга канцел. А4, 96 арк.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2025
книга канцел. А4, 96 арк. (картонна обкладинка)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 31.12.2025
книга канцел. А4, 192арк.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2025
степлер №10м
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума5 355.00 UAH