-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)
Оголошено тендер
14 995.00
UAH
Номер:
9c5c524835a24d6d85578fce096c53e1
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-05-26-013220-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
05392714
-
Адреса:
21009, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Замовник:
ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
05392714
-
Контактна особа:
Кубик Тетяна 0432653801 zakup.vinocz@gmail.com
-
Адреса:
21009, Україна, Вінницька область, ВІННИЦЯ, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Очікувана вартість:
14 995.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)
Примітки:
ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ КОШТОРИСУ ВИДАТКІВ НА 2025 РІК !!! Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3-А, ЄДРПОУ 05392714, категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Прямий договір укладається на підставі п.п.6 п.13 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у разі : - відміни відкритих торгів через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі)з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації. Електронною системою відмінено процедуру відкритих торгів з особливостями через відсутність пропозицій ID: UA-2025-05-06-009377-а.
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Травень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
26.05.2025 15:20
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Прямий договір укладається на підставі п.п.6 п.13 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у разі : - відміни відкритих торгів через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі)з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації. Електронною системою відмінено процедуру відкритих торгів з особливостями через відсутність пропозицій ID: UA-2025-05-06-009377-а.
-
Дата публікації:
26.05.2025 15:20
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Гумка
Кількість
100 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Діркопробивач на 20арк.
Кількість
10 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Клей ПВА 50 мл.
Кількість
100 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Клей-олівець,8 г
Кількість
50 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Коректор-ручка
Кількість
150 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Коректор стрічковий
Кількість
50 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Набір маркерів текстових
Кількість
30 набір
Період постачання
до 31.12.2025
Олівець чорнографітний
Кількість
200 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Ручка кулькова, червона
Кількість
24 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Скоби для степлера №10
Кількість
50 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Скоби для степлера №24
Кількість
100 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Скріпка 28 мм
Кількість
50 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Скріпка 50 мм
Кількість
30 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Степлер №24
Кількість
10 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Тека-реєстратор, 50мм
Кількість
30 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Тека-реєстратор, 70мм
Кількість
30 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Конверт С5
Кількість
800 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоБюджет цільових фондів (що не входять до складу Державного або місцевого бюджетів)
ОписДжерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття
Сума14 995.00 UAH