• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)

Оголошено тендер

14 995.00 UAH
Номер: 9c5c524835a24d6d85578fce096c53e1
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-05-26-013220-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Замовник: ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Очікувана вартість: 14 995.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)
Примітки: ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ КОШТОРИСУ ВИДАТКІВ НА 2025 РІК !!! Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3-А, ЄДРПОУ 05392714, категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Прямий договір укладається на підставі п.п.6 п.13 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у разі : - відміни відкритих торгів через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі)з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації. Електронною системою відмінено процедуру відкритих торгів з особливостями через відсутність пропозицій ID: UA-2025-05-06-009377-а.
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Травень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 26.05.2025 15:20
Історія обґрунтування:

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Гумка
Код ДК 021:2015: 30192100-2 Гумки
Кількість 100 штука
Період постачання до 31.12.2025
Діркопробивач на 20арк.
Код ДК 021:2015: 30197330-8 Діроколи
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2025
Клей ПВА 50 мл.
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 100 штука
Період постачання до 31.12.2025
Клей-олівець,8 г
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 50 штука
Період постачання до 31.12.2025
Коректор-ручка
Код ДК 021:2015: 30192930-9 Ручки-коректори
Кількість 150 штука
Період постачання до 31.12.2025
Коректор стрічковий
Код ДК 021:2015: 30192160-0 Коректори
Кількість 50 штука
Період постачання до 31.12.2025
Набір маркерів текстових
Код ДК 021:2015: 30192125-3 Маркери
Кількість 30 набір
Період постачання до 31.12.2025
Олівець чорнографітний
Код ДК 021:2015: 30192130-1 Олівці
Кількість 200 штука
Період постачання до 31.12.2025
Ручка кулькова, червона
Код ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки
Кількість 24 штука
Період постачання до 31.12.2025
Скоби для степлера №10
Код ДК 021:2015: 30197110-0 Скоби
Кількість 50 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Скоби для степлера №24
Код ДК 021:2015: 30197110-0 Скоби
Кількість 100 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Скріпка 28 мм
Код ДК 021:2015: 30197220-4 Канцелярські скріпки
Кількість 50 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Скріпка 50 мм
Код ДК 021:2015: 30197220-4 Канцелярські скріпки
Кількість 30 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Степлер №24
Код ДК 021:2015: 30197320-5 Степлери
Кількість 10 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Тека-реєстратор, 50мм
Код ДК 021:2015: 30197210-1 Теки-реєстратори
Кількість 30 штука
Період постачання до 31.12.2025
Тека-реєстратор, 70мм
Код ДК 021:2015: 30197210-1 Теки-реєстратори
Кількість 30 штука
Період постачання до 31.12.2025
Конверт С5
Код ДК 021:2015: 30199230-1 Конверти
Кількість 800 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоБюджет цільових фондів (що не входять до складу Державного або місцевого бюджетів)
ОписДжерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття
Сума14 995.00 UAH