• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 - 22820000-4 - Бланки(Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операцій та знеболення; лист лікарських призначень; протокол УЗД нирок; ехокардіографічне обстеження; протокол УЗД черевної порожнини; протокол УЗД щитовидної залози; УЗД колінних суглобів; протокол УЗД молочних залаоз; карта початкової/реанімаційної допомоги новонародженому (вкл.1 до ф.097); протокол операції гістеректомії (вкл.7 до ф.096))

Оголошено тендер

4 861.40 UAH
Номер: eb32dcbadbc44ffcbaa88b886b19d936
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-05-26-001365-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОВРУЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОВРУЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 4 861.40 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 22820000-4 - Бланки(Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операцій та знеболення; лист лікарських призначень; протокол УЗД нирок; ехокардіографічне обстеження; протокол УЗД черевної порожнини; протокол УЗД щитовидної залози; УЗД колінних суглобів; протокол УЗД молочних залаоз; карта початкової/реанімаційної допомоги новонародженому (вкл.1 до ф.097); протокол операції гістеректомії (вкл.7 до ф.096))
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Травень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 26.05.2025 09:35

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума4 861.40 UAH