• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари: Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (сині). Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (чорні). Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (червоні). Олівець НВ. Олівець 2В. Коректор стрічковий. Коректор-ручка. Маркери текстові (жовтий). Маркери текстові (рожевий). Маркер перманентний чорний. Маркер перманентний білий. Підставка для ручок металева. Антистеплер. Дірокол великий. Степлер №24. Степлер №10. Гумка для олівця. Точилка для олівців. Папка на зав'язках. Папки (картон) для підшивки. Папка-швидкозшивач (прозорий верх). Папка-швидкозшивач (з металевими пружинами). Ножиці канцелярські. Клей. Клей-олівець. Лінійка пластикова. Стрічка клейка пакувальна. Біндери не менше 25 мм. Біндери не менше 32 мм. Біндери не менше 51 мм. Біндери не менше 19 мм. Стікери-закладки. Скріпки металеві. Скріпки металеві заокруглені. Скріпки металеві трикутні. Файли для паперів. Пружини для брошурування металеві (широкі). Пружини для брошурування металеві. Скоби для степлера № 24. Скоби для степлера № 10. Папір для нотаток білий. Папір для нотаток кольоровий з липким краєм)

Оголошено тендер

63 486.00 UAH
Номер: 62e73e399683420dab2dc6658f84f94c
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-05-21-005697-a
Тип процедури: Відкриті торги з особливостями
Закупівельник: Департамент освіти Вінницької міської ради
Замовник: Департамент освіти Вінницької міської ради
Очікувана вартість: 63 486.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари: Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (сині). Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (чорні). Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (червоні). Олівець НВ. Олівець 2В. Коректор стрічковий. Коректор-ручка. Маркери текстові (жовтий). Маркери текстові (рожевий). Маркер перманентний чорний. Маркер перманентний білий. Підставка для ручок металева. Антистеплер. Дірокол великий. Степлер №24. Степлер №10. Гумка для олівця. Точилка для олівців. Папка на зав'язках. Папки (картон) для підшивки. Папка-швидкозшивач (прозорий верх). Папка-швидкозшивач (з металевими пружинами). Ножиці канцелярські. Клей. Клей-олівець. Лінійка пластикова. Стрічка клейка пакувальна. Біндери не менше 25 мм. Біндери не менше 32 мм. Біндери не менше 51 мм. Біндери не менше 19 мм. Стікери-закладки. Скріпки металеві. Скріпки металеві заокруглені. Скріпки металеві трикутні. Файли для паперів. Пружини для брошурування металеві (широкі). Пружини для брошурування металеві. Скоби для степлера № 24. Скоби для степлера № 10. Папір для нотаток білий. Папір для нотаток кольоровий з липким краєм)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Травень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 21.05.2025 11:25

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписКАТОТТГ - UA05020030010063857 Вінниця ТПКВКМБ - 1141 Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти
Код класифікації видатківTPKVKMB:1141 - Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти
Адміністративно-територіальна класифікаціяВінниця
Сума63 486.00 UAH