• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

Придбання канцелярського приладдя ДК 021:2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

4 659.67 UAH
Номер: 0ed6bbb84fee44c686a7858414fe367f
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-05-20-015573-a
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: КП по управлінню будинками Кіровоградської обласної ради
Замовник: КП по управлінню будинками Кіровоградської обласної ради
Очікувана вартість: 4 659.67 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Придбання канцелярського приладдя ДК 021:2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Травень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 20.05.2025 16:10

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Придбання канцелярського приладдя ДК 021:2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 360 одиниця
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума4 659.67 UAH