-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
-
Prozorro Market
Офісне устаткування та приладдя різне (ручки масляні, сині)
Оголошено тендер
9 000.00
UAH
Номер:
f0ba2971d8ca42328ea2b42b9f64e144
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-05-20-013102-a
Тип процедури:
Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник:
ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
05392714
-
Адреса:
21009, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Замовник:
ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
05392714
-
Контактна особа:
Кубик Тетяна 0432653801 zakup.vinocz@gmail.com
-
Адреса:
21009, Україна, Вінницька область, ВІННИЦЯ, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Очікувана вартість:
9 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне (ручки масляні, сині)
Примітки:
ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ КОШТОРИСУ ВИДАТКІВ НА 2025 РІК !!!Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу». Вінницький обласний центр зайнятості, код за ЄДРПОУ 05392714, м. Вінниця вул. Стрілецька 3-А, категорія: органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (цільові страхові фонди зі страхування на випадок безробіття). Джерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття". Поставка товару забезпечується за рахунок Постачальника за кінцевим місцем призначення Замовника: вул. Стрілецька, 3-А, м. Вінниця. Якість Товару повинна відповідати вимогам діючих стандартів, технічним умовам, які пред’являються до даного Товару. Поставка Товару здійснюється Постачальником в упаковці, яка забезпечує збереження товару під час транспортування.
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Травень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
20.05.2025 15:09
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (ручки масляні, сині)
Кількість
900 штука
Період постачання
до 15.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоБюджет цільових фондів (що не входять до складу Державного або місцевого бюджетів)
ОписДжерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття.
Сума9 000.00 UAH