-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
30190000-7 Офісне приладдя різне папір ксероксний ном.поз.30197630-1 - Папір для друку; клей олівець 15г;, коригуюча рідина, 30192000-1 Офісне приладдя, клейка стрічка,обкладинка А4 30192700-8 Канцелярські товари; папки картонні з зав'язками: книга обліку,30192700-8 канцелярські товари; скоби на степлер 10,24 - 30192700-8 Скоби
Оголошено тендер
874.20
UAH
Номер:
2c56838a719a4b079b4628dd5bc58507
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-05-09-005695-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖОБЛАСНИЙ ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ ГЕНЕТИКИ І ПРЕНАТАЛЬНОЇ ДІАГНОСТИКИ ІМЕНІ П.М.ВЕРОПОТВЕЛЯНА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25843751
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Захисників України 3-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖОБЛАСНИЙ ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ ГЕНЕТИКИ І ПРЕНАТАЛЬНОЇ ДІАГНОСТИКИ ІМЕНІ П.М.ВЕРОПОТВЕЛЯНА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25843751
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Захисників України 3-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
874.20 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
30190000-7 Офісне приладдя різне папір ксероксний ном.поз.30197630-1 - Папір для друку; клей олівець 15г;, коригуюча рідина, 30192000-1 Офісне приладдя, клейка стрічка,обкладинка А4 30192700-8 Канцелярські товари; папки картонні з зав'язками: книга обліку,30192700-8 канцелярські товари; скоби на степлер 10,24 - 30192700-8 Скоби
Примітки:
керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійсненні публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом Укроїш "Про публічні закупівлі'', на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягах 90 днів з дня його припинення або скасування»
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Травень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
09.05.2025 11:13
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
книга обліку, 192 ар
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
клей олівець 15 г
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
корегуюча рідина
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Обкладинка А4
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Папір А4 500 ар
Кількість
2 пачка
Період постачання
(не задано)
Папка з завязками
Кількість
10 штука
Період постачання
(не задано)
Скоби для степлера
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
клейка стрічка
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Файли
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
Опискошти нсзу
Сума874.20 UAH