• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

547.00 UAH
Номер: 598bebee865c4373a0344523065d2394
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-05-06-012614-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ ТА ОХОРОНИ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ ТА ОХОРОНИ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 547.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Травень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 06.05.2025 14:57

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір для лазерного друку Maestro StandardPLUS А4 80г/м2, 500арк. клас В
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025
Клей-олівець 21гр. 4629 NORMA
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 31.12.2025
Папка-реєстратор А4 Ekonomix 50мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Описзагальний фонд
Сума547.00 UAH