-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Тумба мобільна коліщата тип 1, тумба офісна, тумба комбінована з кутовою полицею, полиця навісна, полиця закрита навісна, вішак настінний, стелаж відкритий, стелаж відкритий подвійний, стіл керівника 1800*900*760 мм, стіл керівника 2200*900*760 мм, тумба мобільна коліщата тип 2, код ДК 021:2015 :39130000-2 «Офісні меблі»
Оголошено тендер
82 634.00
UAH
Номер:
adaa02700daa4562a60362d3ac6bcb92
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-05-05-003582-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Комунальне некомерційне підприємство "Авангардівська амбулаторія загальної практики - сімейної медицини" Авангардівської селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
39067895
-
Адреса:
67806, Україна, Одеська область, Авангард, вул. Фруктова, буд. 7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Авангардівська амбулаторія загальної практики - сімейної медицини" Авангардівської селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
39067895
-
Адреса:
67806, Україна, Одеська область, Авангард, вул. Фруктова, буд. 7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
82 634.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Тумба мобільна коліщата тип 1, тумба офісна, тумба комбінована з кутовою полицею, полиця навісна, полиця закрита навісна, вішак настінний, стелаж відкритий, стелаж відкритий подвійний, стіл керівника 1800*900*760 мм, стіл керівника 2200*900*760 мм, тумба мобільна коліщата тип 2, код ДК 021:2015 :39130000-2 «Офісні меблі»
Примітки:
На виконання пункту 11 Особливостей, яким визначено наступне: у разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Травень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
39130000-2 Офісні меблі
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
05.05.2025 10:41
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума82 634.00 UAH