• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

2 205.50 UAH
Номер: 03c0522722d24a75a2ccd9700ffb389f
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-05-02-008823-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ "Центр надання адміністративних послуг Хорошівської селищної ради"
Замовник: Відділ "Центр надання адміністративних послуг Хорошівської селищної ради"
Очікувана вартість: 2 205.50 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Травень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 02.05.2025 13:09

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4/80_500 ZOOM ПАЧКА
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Папір А4/80_500 EVERYDEY ПАЧКА
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Дірокол
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025
Файл/упаковка/100шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 набір
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума2 205.50 UAH