-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Знаки поштової оплати
Оголошено тендер
148 500.02
UAH
Номер:
5f419a430715426ab359fba5154b1e97
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-05-01-014185-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
04372313
-
Адреса:
81151, Україна, Львівська область, Львівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
04372313
-
Адреса:
81151, Україна, Львівська область, Львівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
148 500.02 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Знаки поштової оплати
Примітки:
16 квітня 2025 року опубліковано оголошення UA-2025-04-16-002420-a, про потребу в закупівлі Знаків поштової оплати (Марка поштова стандартна «U» в кількості 7 425 штук), що оприлюднене на веб-порталі Prozorro, в якому було визначено кінцевий термін подання тендерних пропозицій 24 квітня 2025 року о 01:00 год. Однак, станом на зазначену дату на участь у закупівлі не було подано жодної тендерної пропозиції, тож відповідно до пп. 2 п. 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями.
Згідно пп. 6 п.13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.Здійснити закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до пп. 6 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), за предметом Знаки поштової оплати (Марка поштова стандартна «U» в кількості 7 425 штук)
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Травень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
22410000-7 Марки
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
01.05.2025 15:56
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума148 500.02 UAH