-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Комп'ютерне обладнання та приладдя
Оголошено тендер
5 470.00
UAH
Номер:
20d9459927df4cfa9533f0414db86659
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-05-01-013544-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, АРХІТЕКТУРИ, МІСТОБУДУВАННЯ, ЕКОНОМІКИ, ІНВЕСТИЦІЙ ТА РЕГУЛЮВАННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ОЧАКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
34490089
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, АРХІТЕКТУРИ, МІСТОБУДУВАННЯ, ЕКОНОМІКИ, ІНВЕСТИЦІЙ ТА РЕГУЛЮВАННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ОЧАКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
34490089
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
5 470.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Комп'ютерне обладнання та приладдя
Примітки:
Договір укладається відповідно до положень п. 2 п. 13 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ“Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: замовник перебуває в районі активних воєнних (бойових) дій на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі або її здійснення; згідно з Переліком територій, затвердженого наказом МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 28 лютого 2025 року № 376, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 березня 2025 р. № 380/43786
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Травень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30230000-0 Комп’ютерне обладнання
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
01.05.2025 15:38
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Договір укладається відповідно до положень п. 2 п. 13 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ“Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: замовник перебуває в районі активних воєнних (бойових) дій на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі або її здійснення; згідно з Переліком територій, затвердженого наказом МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 28 лютого 2025 року № 376, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 березня 2025 р. № 380/43786
-
Дата публікації:
01.05.2025 15:38
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
SSD диск KINGSTON 240 Gb
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Модуль пам'яті DDR4 4 Gb
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Шлейф SATA
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
USB кишеня
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Кабель :Витая пара бухта 305 м.
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписКомп'ютерне обладнання та приладдя
Сума5 470.00 UAH