-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з проведення атестації робочих місць за умовами праці на наступних робочих місцях: зав. відділення-лікар-рентгенолог; лікар-рентгенолог; рентгенолаборант; молодша медична сестра (рентгенкабінету))
Оголошено тендер
12 090.00
UAH
Номер:
d878f615fcf84632882496ab750e33bc
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-05-01-010293-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КП "Криворізький ОД" ДОР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01986380
-
Адреса:
50048, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КП "Криворізький ОД" ДОР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01986380
-
Контактна особа:
Ахмедова Дарина Сергіївна +380960984822 onko2017@ukr.net
-
Адреса:
50048, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
12 090.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
ДК 021:2015 - 71900000-7 Лабораторні послуги (послуги з проведення атестації робочих місць за умовами праці на наступних робочих місцях: зав. відділення-лікар-рентгенолог; лікар-рентгенолог; рентгенолаборант; молодша медична сестра (рентгенкабінету))
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Травень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
71900000-7 Лабораторні послуги
КЕКВ:
2240 Оплата послуг (крім комунальних)
Дата опублікування:
01.05.2025 14:18
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Визначення еквівалентного та максимального рівнів звуку, ультразвуку та інфразвуку (шумове навантаження за робочу зміну та на територію, безпосередньо прилеглу до житлових будинків, лікарень, санаторіїв тощо) непостійних та імпульсних шумів
Кількість
4 штука
Період постачання
до 30.05.2025
Визначення швидкості руху повітря в житлових та виробничих приміщеннях
Кількість
4 штука
Період постачання
до 30.05.2025
Визначення вологості повітря в житлових та виробничих приміщеннях
Кількість
4 штука
Період постачання
до 30.05.2025
Визначення температури повітря в житлових та виробничих приміщеннях
Кількість
4 штука
Період постачання
до 30.05.2025
Визначення рівня освітленості, яскравості або блискучості поверхні
Кількість
4 штука
Період постачання
до 30.05.2025
Вимірювання рівня потужності поглиненої дози зовнішнього гамма-випромінювання в одній точці
Кількість
4 штука
Період постачання
до 30.05.2025
Аналітично-консультативні послуги лікаря
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.05.2025
Проведення дослідження важкості та напруженості праці
Кількість
4 штука
Період постачання
до 30.05.2025
Складання листа спостережень (фотографії робочого дня)
Кількість
4 штука
Період постачання
до 30.05.2025
Підготовка проекту карт умов праці
Кількість
4 штука
Період постачання
до 30.05.2025
Виїзд фахівця для проведення послуг (у т.ч. відбору проб)
Кількість
3 штука
Період постачання
до 30.05.2025
Оцінка результатів лабораторно-інструментальних досліджень з підготовкою висновку
Кількість
3 штука
Період постачання
до 30.05.2025
Визначення вмісту азоту діоксиду (азоту оксиду) інструментальним методомпідготовкою висновку
Кількість
4 штука
Період постачання
до 30.05.2025
Визначення вмісту свинцю фотометричним методом
Кількість
4 штука
Період постачання
до 30.05.2025
Визначення вмісту спирту етилового інструментальним методом
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.05.2025
Визначення вмісту хлору інструментальним методом
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.05.2025
Визначення вмісту озону інструментальним методом
Кількість
4 штука
Період постачання
до 30.05.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опискошти отримані від НСЗУ
Сума12 090.00 UAH