-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярські товари(Класифікатор ДК 021:2015 (CPV) : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Оголошено тендер
3 461.40
UAH
Номер:
f0d84223fda44d4496fbe0538cffb811
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-04-23-005645-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
СТРИЖАВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК -ІНТЕРНАТ
×
-
Код ЄДРПОУ:
03188145
-
Адреса:
23210, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н.,смт Стрижавка, вул.Новосільська,39
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
СТРИЖАВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК -ІНТЕРНАТ
×
-
Код ЄДРПОУ:
03188145
-
Адреса:
23210, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н.,смт Стрижавка, вул.Новосільська,39
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
3 461.40 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Канцелярські товари(Класифікатор ДК 021:2015 (CPV) : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Примітки:
Закупівля здійснюється згідно Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12.10.2022 року №1178.Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Квітень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
КПКВ:
2507110 Соціальний захист осіб з інвалідністю
Дата опублікування:
23.04.2025 11:44
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Конверт пошт.
Кількість
100 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Коректор стрічк.
Кількість
10 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папка А4 з 40ф. синя
Кількість
3 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папка А4 з 40ф. червона
Кількість
3 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папка А4 з 60ф. синя
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папка А4 з 60ф. червона
Кількість
3 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папка А4 з 60ф. зелена
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папка-вуса А4 синя
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папка-вуса А4 бордо
Кількість
5 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папка-вуса А4 зелена
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папка-вуса А4 пласт. CLIP A синя
Кількість
3 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папка-вуса А4 пласт. CLIP A жовта
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папка-конверт А4 на кнопці червона
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папка-конверт А4 на кнопці зелена
Кількість
3 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папка-конверт А4 на кнопці помаранчева/жовта
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папка-конверт А4 на кнопці м'ятна
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папка-швидкозш. А4 з проз.верх. глянц.
Кількість
10 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Степлер метал.червоний
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Степлер метал.
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Файл А4+ (100 шт/пач.)
Кількість
10 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписОплата проводиться Замовником згідно договору.
Кошти місцевого бюджету.
Сума3 461.40 UAH