• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання товару, а саме: ручка, ампула, текст маркер, грифель, папір А4 500 листів, відповідно до ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.

Оголошено тендер

2 277.00 UAH
Номер: 971b12572ef049b7bb28876dfbc93f9d
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-04-22-008393-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лозівської міської ради
Замовник: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лозівської міської ради
Очікувана вартість: 2 277.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Придбання товару, а саме: ручка, ампула, текст маркер, грифель, папір А4 500 листів, відповідно до ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Квітень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 22.04.2025 14:17

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Ручка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2025
Ампула
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 31.12.2025
Текст маркер
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025
Грифель
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2025
Папір А4 500 листів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума2 277.00 UAH