-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (Олівець гр. "Axent" №9001-HB/100 в тубі(100)(600)(1800); Папір офісний А4 "CrystalPro 80" C (500арк)(5)(240); Папка-планшет "Buromax" №BM.3415-01 А4 чорний(30)(60); Ручка кульк. масл. "Economix" №E10196-01 Line 0,7мм чорна(50)(1000); Ручка кульк. масл. "Optima" №O15616-01 OilPro 0,5мм чорна(12)(144)(1728); Скоби "Scholz" №24/6 (1000шт) №4721(10)(500); Скріпки "Buromax" №5005 28мм (100шт) круг. нікель(10)(500); Файл А4+ "Economix" №E31107 40мкм глянц.(100шт/пач.)(20пач./ящ.); Фотопапір "Magic" Superior А4 170г/м2 мат. (100)(1000)))
Оголошено тендер
74 704.20
UAH
Номер:
5a4ef3948f704725a615ebf15232dd1c
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-04-21-004626-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Військово-медичний клінічний центр Центрального регіону
×
-
Код ЄДРПОУ:
07816153
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Замовник:
Військово-медичний клінічний центр Центрального регіону
×
-
Код ЄДРПОУ:
07816153
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Очікувана вартість:
74 704.20 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне (Олівець гр. "Axent" №9001-HB/100 в тубі(100)(600)(1800); Папір офісний А4 "CrystalPro 80" C (500арк)(5)(240); Папка-планшет "Buromax" №BM.3415-01 А4 чорний(30)(60); Ручка кульк. масл. "Economix" №E10196-01 Line 0,7мм чорна(50)(1000); Ручка кульк. масл. "Optima" №O15616-01 OilPro 0,5мм чорна(12)(144)(1728); Скоби "Scholz" №24/6 (1000шт) №4721(10)(500); Скріпки "Buromax" №5005 28мм (100шт) круг. нікель(10)(500); Файл А4+ "Economix" №E31107 40мкм глянц.(100шт/пач.)(20пач./ящ.); Фотопапір "Magic" Superior А4 170г/м2 мат. (100)(1000)))
Примітки:
керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (відповідно до пункту 11 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)
додаткове фінансування
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Квітень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
21.04.2025 12:27
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума74 704.20 UAH