• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

Файли для документів BUROMAX А4, PP 50 мкм, глянцеві прозорі, Код ДК: 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

11 190.00 UAH
Номер: c9050d9a96cc449ca6423f3a16f0858c
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-04-16-013091-a
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Замовник: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Очікувана вартість: 11 190.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Файли для документів BUROMAX А4, PP 50 мкм, глянцеві прозорі, Код ДК: 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Примітки: Закупівля проводиться відповідно до постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Квітень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 16.04.2025 15:55

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Файли для документів BUROMAX А4, PP 50 мкм, глянцеві прозорі
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 9000 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума11 190.00 UAH