• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярське приладдя

Оголошено тендер

2 160.00 UAH
Номер: 2031258e141c40268898bed2ca3672ae
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-04-16-006012-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" ВИГОДЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Замовник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" ВИГОДЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 2 160.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярське приладдя
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Квітень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 16.04.2025 11:46

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Швидкозшивач
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання (не задано)
Скріпки Economix 50 мм 100 шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 пачка
Період постачання (не задано)
Скріпки Economix 78 мм 100 шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 пачка
Період постачання (не задано)
Папка "Справа"
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання (не задано)
Папір Maestro standart А4 80 гр./м кв.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума2 160.00 UAH