• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Закупівля канцелярських товарів (папір офісний). За кодом економічної класифікації 2210 ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».

Оголошено тендер

22 680.00 UAH
Номер: 542f6aa30e9d425b97a905fa1636c03f
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-04-10-011100-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Київська районна адміністрація Одеської міської ради
Замовник: Київська районна адміністрація Одеської міської ради
Очікувана вартість: 22 680.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Закупівля канцелярських товарів (папір офісний). За кодом економічної класифікації 2210 ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».
Примітки: Закупівля канцелярських товарів (папір офісний). За кодом економічної класифікації 2210 ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Квітень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 10.04.2025 14:15

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Закупівля канцелярських товарів (папір офісний). За кодом економічної класифікації 2210 ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 150 пачка
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписЗакупівля канцелярських товарів (папір офісний). За кодом економічної класифікації 2210 ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».
Сума22 680.00 UAH