-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання) в приміщенні АНД підстанції (1-й поверх) Комунального підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: 49024, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Каруни, 93»
Оголошено тендер
128 700.00
UAH
Номер:
619a53d2f37e400fbdb58b7a2ed7c6c9
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-04-10-006051-a
Тип процедури:
Відкриті торги з особливостями
Закупівельник:
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
×
-
Код ЄДРПОУ:
26136949
-
Адреса:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
×
-
Код ЄДРПОУ:
26136949
-
Адреса:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
128 700.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання) в приміщенні АНД підстанції (1-й поверх) Комунального підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: 49024, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Каруни, 93»
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Квітень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
45310000-3 Електромонтажні роботи
КЕКВ:
3132 Капітальний ремонт інших об’єктів
Дата опублікування:
10.04.2025 11:28
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписКошти НСЗУ
Сума128 700.00 UAH