-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Папір офісний А4 (ДК 021:2015 - 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне")
Оголошено тендер
99 980.00
UAH
Номер:
997c807101da48b3811495650b1700d0
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-04-08-004877-a
Тип процедури:
Відкриті торги з особливостями
Закупівельник:
Хаджибейська районна адміністрація Одеської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
26303175
-
Адреса:
65078, Україна, Одеська область, Одеса, Вулиця Євгенія Танцюри, 22
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
Хаджибейська районна адміністрація Одеської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
26303175
-
Адреса:
65078, Україна, Одеська область, Одеса, Вулиця Євгенія Танцюри, 22
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
99 980.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Папір офісний А4 (ДК 021:2015 - 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне")
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Квітень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
08.04.2025 11:03
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару — замовник здійснює закупівлю даного виду товару з метою забезпечення документообігу та належного виконання службових обов’язків співробітниками Хаджибейської районної адміністрації. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (зі змінами та доповненнями які діяли на дату проведення закупівлі)(далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), відповідно до чинного законодавства, замовник здійснює таку закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями.
-
Дата публікації:
08.04.2025 11:03
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4 (ДК 021:2015 - 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне")
Кількість
580 пачка
Період постачання
до 01.06.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума99 980.00 UAH