• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (7-найменувань)

Оголошено тендер

2 078.00 UAH
Номер: f1f7be44304e4c92aeaf5319b3f4d582
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-04-08-001760-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство "Чортківська центральна міська лікарня" Чортківської міської ради
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Чортківська центральна міська лікарня" Чортківської міської ради
Очікувана вартість: 2 078.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (7-найменувань)
Примітки: Адреса замовника: 48500, Тернопільська обл., м.Чортків, вул. Д.Пігута 31Б. Постачальник повинен надати замовнику товар належної якості відповідно до чинного законодавства України. Закупівля здійснюється у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМ України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Квітень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 08.04.2025 09:35

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папка реєстратор - 3 шт., папка скорозш.картон - 50 шт., бат. - 2 шт., файл - 10 шт., блокнот А4 120 арк - 2 шт., ручка - 30 шт., папір клейкий - 3 шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписЗакупівля здійснюється за кошти НСЗУ
Сума2 078.00 UAH