• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

2 333.00 UAH
Номер: dc8177e60b3b479abed1c7a67f142216
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-04-04-005852-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛКІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛКІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Очікувана вартість: 2 333.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Квітень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Дата опублікування: 04.04.2025 11:34

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Клей-олівець 25г
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 36 штука
Період постачання (не задано)
Маркер чорний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штука
Період постачання (не задано)
Реєстратор А4 5 см.
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 6 штука
Період постачання (не задано)
РК синя \авт. масляна
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 штука
Період постачання (не задано)
Фарба штамп. 28 мл. синя
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання (не задано)
Файл А4 глянец. 100шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 пачка
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
ОписКошти НСЗУ
Сума2 333.00 UAH