• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання паперу А4 та канцелярського приладдя

Оголошено тендер

3 407.20 UAH
Номер: 2deac6811c6b44e9b48fc18366f88915
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-04-04-003600-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління житлово-комунального господарства Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Очікувана вартість: 3 407.20 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Придбання паперу А4 та канцелярського приладдя
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Квітень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 04.04.2025 10:32

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Конверт білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штука
Період постачання до 31.12.2025
Папір з липким шаром 50*50
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 8 штука
Період постачання до 31.12.2025
Папір з липким шаром 75*75
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання до 31.12.2025
Коректор-ручка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 8 штука
Період постачання до 31.12.2025
Ручка гелева синя
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 36 штука
Період постачання до 31.12.2025
Папка-швидкозшивач
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума3 407.20 UAH