• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари,код ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

9 586.80 UAH
Номер: 05bbb633c4ed4beaabdd8c22faccd111
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-04-03-011845-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальне підприємство "Київська міська лікарня ветеринарної медицини"
Замовник: Комунальне підприємство "Київська міська лікарня ветеринарної медицини"
Очікувана вартість: 9 586.80 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари,код ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Квітень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 03.04.2025 14:56

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний Smart Line OFFICE A4 80г/м (500 арк)
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 55 пачка
Період постачання (не задано)
Швидкозшивач картонний А4 0.3 мм/220г/м2
Код ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість 50 штука
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума9 586.80 UAH